Kolejny list od mBanku w sprawie spotkania z klientami skupionymi wokół inicjatyw mstop.pl i nabiciwmbank.pl:
Szanowni Państwo,
dziękujemy za szybką odpowiedź i ponowną deklarację gotowości do prowadzenia rozmów. Cieszę, się, że zbliżamy się do znalezienia kompromisu w sprawie spotkania. Chciałbym jednak zaznaczyć, że szereg kwestii wskazanych przez Państwa jako nieustalone, zostało już przez nas wyjaśnionych w dotychczasowej korespondencji.
Na Państwa wniosek zaproponowaliśmy termin spotkania wraz z formułą i listą osób, które będą reprezentowały Bank. Podjęliśmy też starania, by zarezerwować zaproponowane przez Państwa centrum dialogu.
Dodatkowo przystaliśmy na sugestię o nie poszerzaniu grona uczestników rozmów o ekspertów oraz przedstawicieli mediów. Wielokrotnie podkreślaliśmy, że zależy nam na transparentności naszych kontaktów, dlatego w zamian zaproponowaliśmy gotowe rozwiązania w kontekście formy rejestracji oraz upublicznienia przebiegu i ustaleń ze spotkania.
Przedstawione przez nas propozycje, poza terminem, pozostają niezmienione. Ich lista znajduje się w załączonej poniżej tabeli. Będziemy zobowiązani za przedstawienie Państwa uwag. Jak podkreślaliśmy już poprzednio, zależy nam na tym, by spotkanie możliwie najlepiej spełniło oczekiwania obu stron.
Dziękujemy za zamieszczenie poprzedniej informacji na stronie mstop.pl, będziemy wdzięczni za opublikowanie również tego emaila.
Pozostajemy do dyspozycji w kwestii ustaleń szczegółów spotkania.
Z wyrazami szacunku
Paweł Kucharski
Jak widać – – można w pewnych kwestiach wypracować wspólne stanowisko, o ile każda ze stron zgodzi siÄ™ na jakieÅ› ustÄ™pstwa. Czy ewentualne spotkanie pozwoli wypracować jakieÅ› rozwiÄ…zania – zobaczymy.