Otrzymaliśmy tekst wiadomości wysłanej do klienta mbanku, który już od ponad miesiąca czeka na rozpatrzenie reklamacji:
Nawiązując do Pana reklamacji numer RXXXXXXXX dotyczącej kredytu hipotecznego, na wstępie bardzo przepraszam za przedłużający się czas rozpatrywania Pana zgłoszenia.
Uprzejmie informuję, iż opóźnienie w realizacji Pana reklamacji nie jest spowodowane zaniedbaniem lub opieszałością pracowników banku. Zwiększona ilość kontaktów klientów z mBankiem, spowodowana nieoczekiwanymi zmianami na rynku finansowym, utrudniła terminową obsługę zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących produktów hipotecznych. Zapewniam jednak, że po dokonaniu wnikliwej analizy wszystkich poruszonych przez Pana zagadnień, udzielimy wyczerpującej odpowiedzi nie później niż do 10 maja.
Jak widać – „maÅ‚a grupa niezadowolonych klientów” może spowodować zatory w dziale odpowiedzi na reklamacje. Nasz czytelnik zastanawia siÄ™, czy odpowiedź bÄ™dzie pisana „z automatu”, czyli jak zwykle – nie na temat. Czekamy na wieÅ›ci z placu boju.
dostalem taka sama odpowiedz po zgloszeniu reklamacji rozwiazania reklamacji. Zecydowalem sie zlozyc reklamacje rozwiazania bo odpowiedz jaka otrzymalem byla automatem i w 95% nie na temat.