Co możemy, czego nie

Otrzymujemy wiele listów, za wszystkie bardzo dziÄ™kujemy. DziÄ™kujemy również za zaufanie, jakim nas PaÅ„stwo obdarzacie, ale czasem przeceniacie nasze możliwoÅ›ci (choć mówi siÄ™, że media to jedna z wÅ‚adz…).

Nie jesteÅ›my w stanie pomóc w każdej sprawie z bankiem, czy to bÄ™dzie mbank, czy multibank, czy zupeÅ‚nie inna instytucja. Możemy napisać list do osób, z którymi kontakt mamy, możemy poprosić kogoÅ› o wywiad, udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania. Ale nie jesteÅ›my w stanie przyspieszyć toku spraw – np. reklamacji.

Problemy z reklamacjami – zbyt dÅ‚ugi czas rozpatrywania, odpowiedzi nie na temat itp. – najlepiej zgÅ‚aszać do instytucji do tego stworzonych: UOKiK, KNF, Rzecznik Praw Konsumenta. W szczególnych przypadkach zostaje zawsze droga sÄ…dowa.

Innym rodzajem spraw, o jakich PaÅ„stwo piszecie, to chęć zaÅ‚ożenia stron nabiciwxxxxx czy xxxxxstop, gdzie xxxxxx to nazwa jakiejÅ› instytucji. Staramy siÄ™ odpowiadać na wszystkie maile, ale jedyne, co możemy tu doradzić jeÅ›li ktoÅ› nie chce wydawać pieniÄ™dzy – poszukajcie PaÅ„stwo darmowych serwisów, które oferujÄ… możliwość zrobienia wÅ‚aÅ›nie za darmo forum, spoÅ‚ecznoÅ›ci, bloga. Do postawienia czegoÅ› zupeÅ‚nie po swojemu potrzeba jednak trochÄ™ wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci. Zdesperowanym osobom możemy polecić programistów, webmasterów, grafików, administratorów – ale oni za swojÄ… pracÄ™ bÄ™dÄ… oczekiwać wynagrodzenia. Zawsze można też poszukać szczęścia na forum nabiciwbrebank.pl – może akurat ktoÅ› posiada umiejÄ™tnoÅ›ci, których PaÅ„stwo szukacie.

Każdy mail czytamy uważnie, nawet jeśli nie na każdy od razu odpowiadamy. Czasem przysyłacie Państwo umowy albo treści listów-odpowiedzi z mbanku i nie usuwacie z nich danych osobowych. Zapewniamy, że dane te nie są wykorzystywane w żadnym celu, ale mimo to prosimy, by adresy, numery pesel, numery rachunków itp. były z wszelkiej korespondencji usuwane.

Dziękujemy!