Co możemy, czego nie

Otrzymujemy wiele listów, za wszystkie bardzo dziękujemy. Dziękujemy również za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzacie, ale czasem przeceniacie nasze możliwości (choć mówi się, że media to jedna z władz…).

Nie jesteśmy w stanie pomóc w każdej sprawie z bankiem, czy to będzie mbank, czy multibank, czy zupełnie inna instytucja. Możemy napisać list do osób, z którymi kontakt mamy, możemy poprosić kogoś o wywiad, udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania. Ale nie jesteśmy w stanie przyspieszyć toku spraw – np. reklamacji.

Problemy z reklamacjami – zbyt długi czas rozpatrywania, odpowiedzi nie na temat itp. – najlepiej zgłaszać do instytucji do tego stworzonych: UOKiK, KNF, Rzecznik Praw Konsumenta. W szczególnych przypadkach zostaje zawsze droga sądowa.

Innym rodzajem spraw, o jakich Państwo piszecie, to chęć założenia stron nabiciwxxxxx czy xxxxxstop, gdzie xxxxxx to nazwa jakiejś instytucji. Staramy się odpowiadać na wszystkie maile, ale jedyne, co możemy tu doradzić jeśli ktoś nie chce wydawać pieniędzy – poszukajcie Państwo darmowych serwisów, które oferują możliwość zrobienia właśnie za darmo forum, społeczności, bloga. Do postawienia czegoś zupełnie po swojemu potrzeba jednak trochę wiedzy i umiejętności. Zdesperowanym osobom możemy polecić programistów, webmasterów, grafików, administratorów – ale oni za swoją pracę będą oczekiwać wynagrodzenia. Zawsze można też poszukać szczęścia na forum nabiciwbrebank.pl – może akurat ktoś posiada umiejętności, których Państwo szukacie.

Każdy mail czytamy uważnie, nawet jeśli nie na każdy od razu odpowiadamy. Czasem przysyłacie Państwo umowy albo treści listów-odpowiedzi z mbanku i nie usuwacie z nich danych osobowych. Zapewniamy, że dane te nie są wykorzystywane w żadnym celu, ale mimo to prosimy, by adresy, numery pesel, numery rachunków itp. były z wszelkiej korespondencji usuwane.

Dziękujemy!