Sezon letni za nami, lato kalendarzowe – jeszcze chwilÄ™ trwa. A konflikt mbanku i multibanku z klientami ciÄ…gnie siÄ™ ponad pół roku i nadal budzi wiele emocji.
Jak można przeczytac w money.pl – mbank uruchomiÅ‚ komórkÄ™ marketingu elektronicznego, czy szeptanego – ePR.
Pracownicy banku baczniej będą przyglądać się forom internetowym, odpowiadać na pytania i zarzuty klientów, promować bank nie za pomocą reklamy, a zwykłej rozmowy. Słowem, marketing szeptany. Jak mówią podręczniki, ponoć najskuteczniejszy.
Nie sposób jednak oprzeć się wrażeniu, że w tej formie komunikacji słabszy już dawno pokonał silniejszego. Dlaczego? Pokuszę się o krótkie wyliczenie. Posiadaczy kredytów złotowych w starym portfelu w obu bankach jest około trzech tysięcy. Z kolei kredyty we frankach szwajcarskich ma prawie 20 tysięcy klientów. Każdy z nich swoim niezadowoleniem podzielił się zapewne z rodziną i przyjaciółmi, co sprawia, że już kilka razy więcej osób zastanowi się dwa razy zanim przyjdzie do tych banków po kredyt.
Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że BRE wreszcie zajmie się poważnymi rzeczami, a nie pozorowanymi ruchami PR.