Klienci skupieni wokół inicjatyw NabiciWBREBank.pl i mStop.pl podjÄ™li decyzjÄ™ by pozostawić bez komentarza pojawiajÄ…ce siÄ™ w Internecie spekulacje, których powodem sÄ… treÅ›ci zawarte w „BiaÅ‚ej ksiÄ™dze”. Fakt oraz sposób opublikowania tego dokumentu przez mBank również nie zostanÄ… skomentowane.
Osoby zwiÄ…zane z inicjatywami od poczÄ…tku ich istnienia uważajÄ…, że Czytelnicy „BiaÅ‚ej ksiÄ™gi” sÄ… w stanie samodzielnie dokonać wÅ‚aÅ›ciwej oceny motywów banku i sposobu traktowania partnerów w rozmowach.
Ponownie wzywamy banki grupy BRE do podjÄ™cia rzeczowych rozmów – w formule biznesowej, proponowanej w dotychczasowej korespondencji. W kwestii porzÄ…dkowej: klienci nie wyrażajÄ… zgody na wykorzystanie ich wizerunku/inicjatywy konsumenckiej i faktu ew. rozmów do dorażnych dziaÅ‚aÅ„ public relations banków grupy BRE, w celu naprawy wizerunku ww. banków.
Pozdrawiamy,
NabiciWBREBank.pl oraz mStop.pl
OÅ›wiadczenie nabiciwbrebank.pl oraz mStop.pl w sprawie „BiaÅ‚ej KsiÄ™gi Rozmów”
13/09/2009Posted in: dialog z bankozaurami