Wyniki głosowania społeczności

Wyniki głosowania społeczności

Internetowe głosowanie zostało zakończone. Przyszła pora na ogłoszenie wyników.

Wasza reakcja przerosÅ‚a nasze najÅ›mielsze oczekiwania. OtrzymaliÅ›my bardzo dużo wiadomoÅ›ci zawierajÄ…cych Wasze suwerenne gÅ‚osy. Liczenie i weryfikacja adresów e-mail zajęły nam dużo czasu przez bardzo duża liczbÄ™ Waszych gÅ‚osów. Bardzo siÄ™ cieszymy, że nasz pomysÅ‚ znalazÅ‚ tak szerokie uznanie u Was – w koÅ„cu to dziÄ™ki Wam inicjatywy konsumenckie NabiciWBREBank.pl oraz mStop.pl istniejÄ… już od ponad 8 miesiÄ™cy!

Głosowanie odbywało się przez pełne 7 dni (tj. 168 godzin). W ciągu tego czasu udało Wam się oddać głos prawie 1700 razy! Na pytanie:

?Czy wyrażasz zgodę by grupa zarządzająca inicjatywami NabiciWBREBank.pl i mStop.pl w Twoim imieniu podjęła rozmowy z bankami grupy BRE, celem podjęcia próby wypracowania ?rozwiązania ramowego? problemu ?kredytów starego portfela CHF?, przedstawionego później dobrowolnemu oglądowi publicznemu i decyzji indywidualnej klientów??

Å‚Ä…cznie odpowiedziaÅ‚o 64% forumowiczów (1674 osoby) z czego 98% udzieliÅ‚o odpowiedzi „TAK” (1641 gÅ‚osów), natomiast 2% odpowiedziaÅ‚o „NIE” (33 gÅ‚osy). Bardzo siÄ™ cieszymy z tak licznej frekwencji forumowiczów – Å›wiadczy to o naszej doskonaÅ‚ej samoorganizacji, potwierdza to ukierunkowanie naszej caÅ‚ej spoÅ‚ecznoÅ›ci na jeden wspólny cel. Maili z gÅ‚osem przyszÅ‚o sporo wiÄ™cej, ale zgodnie z zasadami – liczone byÅ‚y tylko gÅ‚osy oddane przez osoby zarejestrowane.

DziÄ™kujemy Wam za zaufanie okazane nam podczas gÅ‚osowania. DoÅ‚ożymy staraÅ„, by godnie Was reprezentować prowadzÄ…c ew. rozmowy (jeÅ›li do nich dojdzie) z bankami grupy BRE w Waszym imieniu. Pragniemy osiÄ…gnąć to, na czym nam wszystkim zgromadzonym tutaj zależy – wypracowanie rozwiÄ…zania na tyle elastycznego, na tyle dostosowanego do Waszych potrzeb by zdecydowana wiÄ™kszość z Was poważnie rozważaÅ‚a wcielenie go w życie. Rozmowy bÄ™dÄ… prowadzone wyÅ‚Ä…cznie gdy bank bÄ™dzie traktować klientów, godnie i z szacunkiem. Bank podczas rozmów nie może również używać wizerunku naszej spoÅ‚ecznoÅ›ci wyÅ‚Ä…cznie w celach poprawy swojego PR. Rozmowy siÄ™ odbÄ™dÄ… tylko i wyÅ‚Ä…cznie, gdy bÄ™dziemy traktowani jako równy, biznesowy partner – takie sugestie i wrÄ™cz kategoryczne proÅ›by, pojawiaÅ‚y siÄ™ w wielu mailach i do nich siÄ™ przychylamy. W przypadku gdyby banki, zamiast rozmowy bÄ™dÄ… chciaÅ‚y tylko i wyÅ‚Ä…cznie osiÄ…gnąć korzyÅ›ci (w tym wizerunkowe) kosztem klientów lub nie przedstawiÄ… żadnej interesujÄ…cej oferty (realnie zmniejszajacej % i obciÄ…zenia klientów) rozwiÄ…zania problemu kredytowego – zostaniecie o tym poinformowani. Jako Wasi przedstwiciele, mamy swojÄ… godność oraz Wasze zaufanie, które bÄ™dzie dla nas wskazówkÄ… jak Was reprezentować.

Pozdrawiamy,
Zespół zarządzający inicjatywami konsumenckimi NabiciWBREBank.pl oraz mStop.pl

http://www.nabiciwbrebank.pl/

http://www.mstop.pl/