Wyniki głosowania społeczności

Wyniki głosowania społeczności

Internetowe głosowanie zostało zakończone. Przyszła pora na ogłoszenie wyników.

Wasza reakcja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy bardzo dużo wiadomości zawierających Wasze suwerenne głosy. Liczenie i weryfikacja adresów e-mail zajęły nam dużo czasu przez bardzo duża liczbę Waszych głosów. Bardzo się cieszymy, że nasz pomysł znalazł tak szerokie uznanie u Was – w końcu to dzięki Wam inicjatywy konsumenckie NabiciWBREBank.pl oraz mStop.pl istnieją już od ponad 8 miesięcy!

Głosowanie odbywało się przez pełne 7 dni (tj. 168 godzin). W ciągu tego czasu udało Wam się oddać głos prawie 1700 razy! Na pytanie:

?Czy wyrażasz zgodę by grupa zarządzająca inicjatywami NabiciWBREBank.pl i mStop.pl w Twoim imieniu podjęła rozmowy z bankami grupy BRE, celem podjęcia próby wypracowania ?rozwiązania ramowego? problemu ?kredytów starego portfela CHF?, przedstawionego później dobrowolnemu oglądowi publicznemu i decyzji indywidualnej klientów??

łącznie odpowiedziało 64% forumowiczów (1674 osoby) z czego 98% udzieliło odpowiedzi „TAK” (1641 głosów), natomiast 2% odpowiedziało „NIE” (33 głosy). Bardzo się cieszymy z tak licznej frekwencji forumowiczów – świadczy to o naszej doskonałej samoorganizacji, potwierdza to ukierunkowanie naszej całej społeczności na jeden wspólny cel. Maili z głosem przyszło sporo więcej, ale zgodnie z zasadami – liczone były tylko głosy oddane przez osoby zarejestrowane.

Dziękujemy Wam za zaufanie okazane nam podczas głosowania. Dołożymy starań, by godnie Was reprezentować prowadząc ew. rozmowy (jeśli do nich dojdzie) z bankami grupy BRE w Waszym imieniu. Pragniemy osiągnąć to, na czym nam wszystkim zgromadzonym tutaj zależy – wypracowanie rozwiązania na tyle elastycznego, na tyle dostosowanego do Waszych potrzeb by zdecydowana większość z Was poważnie rozważała wcielenie go w życie. Rozmowy będą prowadzone wyłącznie gdy bank będzie traktować klientów, godnie i z szacunkiem. Bank podczas rozmów nie może również używać wizerunku naszej społeczności wyłącznie w celach poprawy swojego PR. Rozmowy się odbędą tylko i wyłącznie, gdy będziemy traktowani jako równy, biznesowy partner – takie sugestie i wręcz kategoryczne prośby, pojawiały się w wielu mailach i do nich się przychylamy. W przypadku gdyby banki, zamiast rozmowy będą chciały tylko i wyłącznie osiągnąć korzyści (w tym wizerunkowe) kosztem klientów lub nie przedstawią żadnej interesującej oferty (realnie zmniejszajacej % i obciązenia klientów) rozwiązania problemu kredytowego – zostaniecie o tym poinformowani. Jako Wasi przedstwiciele, mamy swoją godność oraz Wasze zaufanie, które będzie dla nas wskazówką jak Was reprezentować.

Pozdrawiamy,
Zespół zarządzający inicjatywami konsumenckimi NabiciWBREBank.pl oraz mStop.pl

http://www.nabiciwbrebank.pl/

http://www.mstop.pl/