Jak zatrzymać… NAS? Czyli o PR słów kilka

W swoim artykule w portalu prfinansowy.pl Pan Paweł Tomczuk poruszył bardzo ważne kwestie dotyczące wizerunku mbanku i możliwości jego odbudowy. Zapraszamy do lektury artykułu, którego fragment publikujemy:

Nawet jeśli istnieje argumentacja prawna, która pozwalałaby bankowi na walkę o swoje prawa, to po pierwsze na pewno nie jest ona oczywista, co otworzy kolejne pole do dyskusji, po drugie tylko rozsierdzi to Klientów i pogłębi kryzys wizerunkowy banku, po którym nastąpi również strata finansowa (…). Na podjęcie ewentualnej walki prawnej byłoby też za późno, ponieważ w przeciwieństwie do BPH [słynna "reklama" z wulgaryzmem, dop. mstop.pl] sprawa mBanku związana jest z realnym problemem, którym zajęły się wszystkie media w Polsce. (…)

Jak zastopować mstop.pl? Sugestie dla działu PR mBanku.

Zobacz też