Jak zatrzymać… NAS? Czyli o PR słów kilka

W swoim artykule w portalu prfinansowy.pl Pan Paweł Tomczuk poruszył bardzo ważne kwestie dotyczące wizerunku mbanku i możliwości jego odbudowy. Zapraszamy do lektury artykułu, którego fragment publikujemy:

Nawet jeÅ›li istnieje argumentacja prawna, która pozwalaÅ‚aby bankowi na walkÄ™ o swoje prawa, to po pierwsze na pewno nie jest ona oczywista, co otworzy kolejne pole do dyskusji, po drugie tylko rozsierdzi to Klientów i pogÅ‚Ä™bi kryzys wizerunkowy banku, po którym nastÄ…pi również strata finansowa (…). Na podjÄ™cie ewentualnej walki prawnej byÅ‚oby też za późno, ponieważ w przeciwieÅ„stwie do BPH [sÅ‚ynna „reklama” z wulgaryzmem, dop. mstop.pl] sprawa mBanku zwiÄ…zana jest z realnym problemem, którym zajęły siÄ™ wszystkie media w Polsce. (…)

Jak zastopować mstop.pl? Sugestie dla działu PR mBanku.