Po raz kolejny forum mbanku podlegÅ‚o cenzurze… JeÅ›li to jedyna metoda, by nie dopuÅ›cić poszkodowanych do gÅ‚osu… Poniżej publikujemy fragment wypowiedzi klientki:
Ostatnio ktoÅ› bardzo zawiódÅ‚ moje zaufanie. ChcÄ™ w koÅ„cu o tym opowiedzieć. Od bardzo dawna korzystam z usÅ‚ug mBanku i MultiBanku. „Stary” kredyt hipoteczny jest akurat w MultiBanku, ale sytuacja – taka sama. Multi nie ma forum, wiÄ™c piszÄ™ tutaj.
To, co siÄ™ dzieje, nie daje mi spokoju od ponad miesiÄ…ca. PróbujÄ™ myÅ›leć o tym bez emocji i nie potrafiÄ™. Wiem, że sytuacja jest przejÅ›ciowa, ale to, co robiÄ… przy okazji „moje” dwa banki wyprowadza mnie z równowagi. Najlepiej byÅ‚oby odciąć siÄ™ od tego na rok. Ja nie potrafiÄ™ i nie mogÄ™. Nie mogÄ™, tak jak i wy. Mamy rodziny na utrzymaniu, mamy poczucie sprawiedliwoÅ›ci i mamy jeszcze swojÄ… godność. Czytam misjÄ™ mBanku i MultiBanku brzmi ona dla mnie jak absurd, jak ponury żart: mBanku – „Maksimum korzyÅ›ci i wygoda w finansach osobistych” MultiBank – „Tworzymy przyjazny Å›wiat finansów dla wymagajÄ…cych klientow indywidualnych i przedsiÄ™biorców”.
Przez cały czas sytuacja zmierza w złym kierunku. Złym dla obydwu stron. Banki, w imię doraźnych korzyści tracą: dobre imię, zaufanie klientów, a w dłuższej perspektywie klientów, przychody i zyski. Klienci, do których należę, tracą: wewnętrzny spokój, zaufanie do instytucji finansowych i pieniądze. Może się zdarzyć, że stracą swoje mieszkania, domy.
(…) Na koniec, to że nie dajecie za wygranÄ…, walczycie, jest cenne. To dodaje mi otuchy. Trzymajcie siÄ™. BÄ…dźcie silni. Wierzcie, że niebawem bÄ™dziemy jak dawniej uÅ›miechać siÄ™ i spokojnie spać!
PeÅ‚na treść wpisu. Pani Zofio – jesteÅ›my silni! DziÄ™ki takim ludziom, jak Pani.