Klienci mbanku i mulitbanku otwarci na dialog

W czasie dość nieudanego czatu moderowanego mbank-klienci, ze strony jednego z pracowników banku padÅ‚o pytanie „czego akcja mstop oczekuje od banku?”. Na pytanie to nie byÅ‚o jak odpowiedzieć na czacie (kompletny brak przygotowania technicznego banku), wiÄ™c częściowo czynimy to teraz, sÅ‚owami Pana PawÅ‚a Tomczuka (prfinansowy.pl): Co zatem pozostaje mBankowi? Moim zdaniem jedynie trzymanie siÄ™ wÅ‚asnych zasad, czyli otwartość i dialog z Klientem. WÅ‚aÅ›nie tej otwartoÅ›ci i dialogu oczekujemy.

Jak można zauważyć, do tej pory tej otwartoÅ›ci i dialogu brakuje. Np. na forum banku pojawia siÄ™ co jakiÅ› czas pytanie „czym siÄ™ różniÄ… kredyty sprzed 09/2006 od tych branych po tej dacie, oczywiÅ›cie oprócz sposobu naliczania oprocentowania”, na które to pytanie albo nie pada odpowiedź, albo jest bardzo pokrÄ™tna: „sposobem zarzÄ…dzania”, „to dwa różne produkty”. Å»aden pracownik banku nie udzieliÅ‚ jeszcze odpowiedzi popartej np. ekonomicznymi wskaźnikami, że kredyt starszy jest droższy w utrzymaniu.

Serwis mstop.pl chÄ™tnie opublikuje materiaÅ‚y i komentarze przygotowane przez bank, niestety do tej pory bank nie wyszedÅ‚ z komunikacjÄ… poza swoje dość ostro moderowane forum. Ostra cenzura adresu strony mstop.pl (-bip-) rozsierdziÅ‚a tylko niektórych i zaczÄ™li go wpychać na różne sposoby i gdzie tylko siÄ™ daÅ‚o. OczywiÅ›cie jako twórcy portalu, byÅ‚o nie byÅ‚o, w jakimÅ› stopniu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego – zgadzamy siÄ™ ze stanowiskiem banku: stop spamowi! Ale z drugiej strony – w zasadach forum banku jest wyraźnie napisane, że ma sÅ‚użyć ono celom informacyjnym i edukacyjnym, a taka wÅ‚aÅ›nie Å›wiatÅ‚a myÅ›l – informowanie i edukowanie – jest celem istnienia misji:STOP (mstop).