Konkurs ZÅ‚ote Spinacze, organizowany przez ZwiÄ…zek Firm Public Relations, jest najważniejszym dorocznym wydarzeniem w polskiej branży PR. W tym roku ze 131 nadesÅ‚anych na konkurs projektów jury nominowaÅ‚o 43 do dalszego etapu konkursu. MiÅ‚o nam poinformować, że wÅ›ród nominowanych znalazÅ‚a siÄ™ także inicjatywa konsumencka zrzeszona wokół mStop.pl i forum nabiciwmbank.pl – i to aż w trzech kategoriach: kampania spoÅ‚eczna, PR on-line i efektywność.
NajwiÄ™cej nominacji – po cztery – otrzymaÅ‚y agencje Euro RSCG Sensors oraz Partner of Promotion, trzy nominacje zdobyÅ‚y agencje Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2), Hill&Knowlton Poland oraz projekt bÄ™dÄ…cy inicjatywÄ… kilku tysiÄ™cy konsumentów usÅ‚ug bankowych, zrzeszonych wokół stron internetowych nabiciwmbank.pl i mstop.pl. Inicjatywa dotyczy problemu BRE Banku oraz klientów z kredytami „starego portfela” w CHF, a także innych banków stosujÄ…cych podobne zapisy w umowach kredytów.
Jest to pierwszy przypadek w historii konkursu Związku Firm PR, gdy inicjatywa konsumencka zdobyła aż 3 nominacje oraz znalazła się w gronie renomowanych agencji PR.
Zwycięzców rywalizacji poznamy po zakończeniu drugiego etapu konkursu, czyli 25 listopada 2009. Dziękujemy z tego miejsca wszystkim klientom banków grupy BRE, którzy od ponad ośmiu miesięcy biorą udział w inicjatywie oraz wspierają ją na każdy możliwy sposób. Dziękujemy również osobom postronnym i klientom innych banków, którzy korzystają z naszej pomocy i także udzielają nam wsparcia.
Bez Was to wszystko nie mogłoby być możliwym, więc jeszcze raz: dziękujemy i Wy też sobie podziękujcie!
Więcej informacji znajduje się na: http://www.zfpr.pl/pl/news/pokaz/480.