PRosimy o uwagę: Złote Spinacze 2009 – nominacje

PRosimy o uwagę: Złote Spinacze 2009 – nominacje

Konkurs Złote Spinacze, organizowany przez Związek Firm Public Relations, jest najważniejszym dorocznym wydarzeniem w polskiej branży PR. W tym roku ze 131 nadesłanych na konkurs projektów jury nominowało 43 do dalszego etapu konkursu. Miło nam poinformować, że wśród nominowanych znalazła się także inicjatywa konsumencka zrzeszona wokół mStop.pl i forum nabiciwmbank.pl – i to aż w trzech kategoriach: kampania społeczna, PR on-line i efektywność.

Najwięcej nominacji - po cztery - otrzymały agencje Euro RSCG Sensors oraz Partner of Promotion, trzy nominacje zdobyły agencje Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2), Hill&Knowlton Poland oraz projekt będący inicjatywą kilku tysięcy konsumentów usług bankowych, zrzeszonych wokół stron internetowych nabiciwmbank.pl i mstop.pl. Inicjatywa dotyczy problemu BRE Banku oraz klientów z kredytami “starego portfela” w CHF, a także innych banków stosujących podobne zapisy w umowach kredytów.

Jest to pierwszy przypadek w historii konkursu Związku Firm PR, gdy inicjatywa konsumencka zdobyła aż 3 nominacje oraz znalazła się w gronie renomowanych agencji PR.

Zwycięzców rywalizacji poznamy po zakończeniu drugiego etapu konkursu, czyli 25 listopada 2009. Dziękujemy z tego miejsca wszystkim klientom banków grupy BRE, którzy od ponad ośmiu miesięcy biorą udział w inicjatywie oraz wspierają ją na każdy możliwy sposób. Dziękujemy również osobom postronnym i klientom innych banków, którzy korzystają z naszej pomocy i także udzielają nam wsparcia.

Bez Was to wszystko nie mogłoby być możliwym, więc jeszcze raz: dziękujemy i Wy też sobie podziękujcie!

Więcej informacji znajduje się na: http://www.zfpr.pl/pl/news/pokaz/480.